C'est fini

30 september 2021 - Maastricht, Nederland

Een heerlijke en vermoeiende vakantie zit erop. Wat een prachtige landen zijn Finland en Noorwegen. Onze foto's konden de rauwheid, kleuren en pracht van de natuur niet vangen. Met name de foto's van de vergezichten geven de majestueuze pracht slechts beperkt weer. Wij stonden regelmatig letterlijk stil naast de motor van de schoonheid van de natuur.

7.120 km afgelegd op de motor (CO2: aye aye!) en 1.800 km op diverse Ferries.
Dank voor het volgen van onze blog en jullie reacties!

1. Mark:
    30 september 2021
    Bedankt voor het delen, wat een kilometers zeg! En een tunnel van 24 km!
  2. Annet:
    30 september 2021
    Bedankt voor jullie verhaal en mooiiiiiie fotoos
  3. Rob Hameleers:
    30 september 2021
    Wij hebben ervan genoten!
  4. Wim Herbergs:
    30 september 2021
    Mooie vakantie, interessante verhalen en schitterende foto’s. We hebben een beetje kunnen meegenieten van deze mooie vakantie.
  5. Wim severins:
    30 september 2021
    Zeer mooie fotos en zeer mooie ervaring voor jullie beide. Ondanks het koude weer en zeker op een motor dat weet ik zelf maar alte goed. Is het een ervaring die niemand jullie meer zal af pakken. En de ervaring die je hebt gedeeld met andere motor rijders die men tegen komt. Heerlijk he dat vrij gevoel te mogen ervaren. Jullie mogen oprecht zeggen dat jullie bikers zijn. En bedank voor jullie fotos en verhalen te delen. Petje af voor jullie beide.
  6. Roel:
    30 september 2021
    Mooie reis. Die ervaring en herinneringen nemen ze jullie niet meer af!
    Jack, misschien een idee om als je weer op de bus zit, ook af en toe te stoppen en met alle passagiers van het mooie Limburgse landschap te genieten?
    Welkom thuis
  7. Geert Henk Hoekstra:
    30 september 2021
    Bedankt voor het mooie reis verslag en foto's. Het deed mij weer aan mijn verblijf in
    dit prachtige land denken zo'n 55 jaar geleden, de rust en schoonheid.
  8. Carin:
    30 september 2021
    Bedankt voor het inkijkje van jullie schitterende reis! Ook fijn dat alles zo goed verlopen is; zonder kleerscheuren….. chapeau mannen … in the pocket!
  9. Tiny:
    30 september 2021
    Welkom in Maastricht! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn👍👍 En bedankt voor de mooie reportage!
  10. Anette Weijs-Pelgrim:
    Welkom terug!
  11. Ad Hermans:
    30 september 2021
    Dank voor je mooie foto's en beschrijvingen. Ik heb er van genoten, net als van jullie moed en doorzettingsvermogen om deze enorme en ongetwijfeld moeilijke reis te maken.
    So long.
  12. Léon:
    2 oktober 2021
    Alles is al gezegd.
    Wanneer komt de film uit.....😁?
    Krijgt James Bond concurrentie.......😎
  13. Frans:
    4 oktober 2021
    Welkom thuis .. fijn we zijn hier ook een beetje geweest wat een avontour